HDSR

ONDERNEMERS
aanmelden
aanmelden

Welkom in het Digitale Loket

Dit is uw persoonlijke website voor zaken met het Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden.

U kunt hier uw zaken digitaal met het waterschap regelen. Hiervoor logt u als inwoner in met uw DigiD. Voor organisaties en instellingen logt u in met eHerkenning (ten minste niveau 1). U kunt dan zien welke adres- en persoonsgegevens bij ons bekend zijn. Deze gegevens vullen we op de formulieren al voor u in. Ook kunt u onder "mijn zaken" de voortgang van de behandeling van uw aanvraag of melding volgen.

Wilt u meer informatie over DigiD? Kijk dan op de website www.digid.nl.
Wilt u meer informatie over eHerkenning? Kijk dan op de website www.eherkenning.nl.

Hierboven kunt u voor een aantal opties kiezen:
Startpagina: Brengt u altijd terug op dit scherm.
Producten: Hier vindt u de formulieren die u kunt gebruiken om onze producten aan te vragen of om informatie aan ons te leveren.
Mijn zaken: Hier staan de zaken die bij het waterschap lopen of recent zijn afgerond. U kunt hier de voortgang van de behandeling van deze zaken volgen.
Contact: Via deze button kunt u digitaal (per e-mail) of telefonisch contact zoeken met het waterschap.
Mijn gegevens: Hier ziet u de persoonlijke gegevens die bekend zijn bij het waterschap. Uw telefoonnummer en emailadres kunt u hier wijzigen. Dit onderdeel verschijnt pas nadat u bent ingelogd.
Aanmelden: Om uw persoonlijke gegevens en zaken in te zien, moet u (eenmalig) inloggen met DigiD of eHerkenning. Klik daarvoor rechtsboven op [aanmelden] naast het logo van DigiD of eHerkenning.